mandag 28. desember 2009

På plass igjen!

Da har vi kommet vel fram til Kona etter en lang reise. Vi har hatt en natt på puten, men det blir så som så med søvn, siden tidsforskjellen er elleve timer.... Dag her, natt i Norge.
Det var utrolig herlig å komme tilbake hit. Vi har truffet mange kjente allerede, praten går livlig og mange minner deles. Det er fantastisk å ha gode venner rundt omkring i hele verden :-).
Ole og ungene har tatt seg en tur på stranden. Undervisningen til Hannah og Lars Andreas starter ikke før den 11. januar, så de har lang juleferie i år. Det er litt forberedelser og undervisning som må til før studentene kommer, så mor har vært på "skolebenken".

Vi bor i samme hus som sist, bare i et annet rom. Utsikten er ikke fullt så god, siden vi nå ser rett ut i et tre. Det er nesten som om naturen kommer inn til oss :-).
Vi er litt trege med å få tatt bilder (er ikke sånn som visse andre i familien som er superflinke, Anette), men det kommer etterhvert. Hvis dere lurer på hvordan det ser ut, kan dere jo ta en kikk på bildene vi la ut for ett år siden. Det har ikke skjedd så store forandringer.....

Forresten. Ole har bursdag i dag, for de som ikke vet det og allerede har gratulert han :-)

Dette var en lliten oppdatering fra oss. Ha det fint til neste gang :-)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Gratulerer med overstått!! Ønsker dere godt nyttår! Her har vi -10 grader, så dere må nyte varmen. :-)
Nyttårshilsen fra Selina med familie.

Camilla Wego Berg sa...

Hei på dere!
Godt å se og høre at dere har kommet vel frem. Det var så koselig å se dere for noen dager siden!!!! Gratulerer med overstått bursdag Ole Petter. Håper du fikk meldinga mi på FB og at du hadde en strålende feiring! Kan tenke meg at det var fint å kommme tilbake til Kona og se gamle venner og kjente igjen. Det er alltid gøy. Her er det grisekaldt om dagen. I skrivende stund er det -21 grader ute men da er det bare å kose seg inne da vettu. Har våget nesa ut en tur i dag for å kikke litt i butikker da..... I morgen er det Nyttårsaften. Hvordan feires den på Hawaii? Marius og jeg koser oss her. Har vært mange koselige dager og kvelder og heldigvis har vi noen dager igjen. Er strålende fornøyd for i går fikk jeg kjøpt meg gardiner til stua nede og kjøkkenet og stua oppe. De er kjempefine synes jeg iallefall!!!! Fikk ikke tak i ferdiglengder til stua og kjøkkenet men kjøpte stoff og mamma er kjempesnill og syr dem for meg. Det er jeg kjempeglad og takknemlig for! Har igjen å kjøpe til soverommet og gjesterommet men tenker nok at jeg finner det i morgen eller noe. Ellers har vi fått prøvd skøytene og skiene. Måtte "forte" oss å gjøre det for det var meldt så kaldt denne uka og det slo jo til og jeg orker iallefall ikke å kjøre på ski i under -15 grader. Håper det blir ltt mildere så vi kan ta en tur igjen før vi vender nesa sydover. Hva er e-mail adressa deres? Tenkte jeg skulle sende dere noen bilder når jeg får lagt de inn på PC'n.
Nå får jeg vel legge meg her så jeg ikke sover bort hele dagen i morgen, men håper dere får en fantastisk nyttårsfeiring i morgen og ønsker dere alt godt for 2010. Lykke til med dere dere gjør på Hawaii!!!!! Så håper jeg at det ikke tar så lang tid før vi sees igjen!
Veldig glad i dere alle!
God klem fra Camilla.

Anettes drøm sa...

Godt nyttår og gratulerer med vel overstått til deg, Ole Petter. (Du fikk vel min melding også på FB?).
Det er godt å se at bloggen er i gang igjen. Vi gleder oss til å følge dere på denne turen også. Håper dere har hatt en flott nyttårsfeiring. Vi hadde en rolig en, sånn er det når man skal komme seg etter sykdom.

Gardinene til Camilla blir kjempe fine. Vi hadde et kjempe koselig besøk av dem på tirsdag.

Kos dere masse.

Klem fra Anette og gjengen.