onsdag 25. februar 2009

Mer feiring...



Dagen ble avsluttet med et Polynesisk show på et av hotellene her i Kona. Det var en stor og koselig overraskelse for Hannah. Vi kunne lære Hula, å lage fisk av palmeblader, vi fikk se hvordan du åpner en kokosnøtt og hvordan de lagde mat her tidligere.
Etter vi hadde spist fikk vi se et potpourri av polynesisk kultur. Det var dans og sang fra Fiji, Samoa, Hawai'i, Tonga og New Zealand. En flott opplevelse for oss alle sammen.








Lars Andreas i midten (hvis noen lurte). "tegnet" de gjør med hånden betyr "hang loose".

Evans som står til høyre på bildet er staff på vår DTS. Island Breeze, som står for show på flere av hotellene på øya, er en avlegger av en kristen tjeneste, som bruker den polynesiske kulturen til å fortelle andre urfolk verden over om Jesus.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Se den prinsessekjolen da, så fin Hannah. Lars Andreas, du ser ut som en skikkelig tøff surfegutt i nye barske klær. Det er så godt å se hvordan dere koser dere. M

fam. dalseth sa...

Hei
Har ikkje sendt dere melding før,men må bare si at vi følger med på "eventyret" deres. Ser virkelig ut til at dere opplever mye på flere plan.
Her regner det og er surt, kanskje vi er litt misunnelig? Simen likte spesielt den lille Hummeren som var på det ene bildet.
Vi har viterferie nå. Vi voksne er på jobb det meste av uken. Barna kommer nok til å ta seg noen turer i alpinbakken.
Ønsker dere fortsatt alt godt og Guds velsignelse videre.
Hilsen Fam Dalseth

Anonym sa...

.........savner dere...............!!!!!!!!!!!!!!
.....
...........
...
.
Gleder meg til en lang rolig kveld i sofaen i Vollaveien i mai-juni :-)
God klem fra linn

Magdalena sa...

heia....
sa mange bilder som var lagt ut siden sist...
kjekt å se dere alle sammen,- så flott det fungerer med blogg!!
hører dere får gjest over,- hyggelig det!!
så fine bilder fra bursdagen,- gøyalt!!
håper hannah hadde en uforglemmelig dag!savner henne... (dere andre også, alså....)


her går det i karnavalsutsryrslaging,- skole sit fredag,- caza i morge,- Kristine-malene m flere har fått cazaintroduksjonsinvitasjon....

klemmer fra alle oss i eikhaugen 63...
( ps! trafikk feeden i bloggen min registrerer bloggen deres,- setter pris på et par ord...)
stor klem fra oss i eikhaugen 63

Magdalena sa...

Hallo Lars;)
Så stor fetter eg har! Du har vokst VELDIG må eg si:)
Hadde det ikkje vert får teksten under det bilde av deg og de to folka, hadde det tatt en stund før eg så kem som var deg ;)

Ser ut som du har det veldig kjekkt! Eg er veldig glad i deg!
Mange klemmer fra Kristine Malene

Anonym sa...

Hei.
Vi må si at vi savner dere veldig. Anders hilser spesielt til Lars Andreas og håper at han har det bra. Kan du ta en ekstra dukkert for han?
Vi har ellers nettopp prøvd oss på en versjon av den flytende sjokoladekaken som dere pleier å servere. Vi fant ut at deres var best og håper dere kan komme hjem og servere oss snart.
Klemmer fra Grethe og Anders

Magdalena sa...

Hei!!!!!!!
Eg tror søren meg du har blitt høyere enn meg Lars Andreas, urettferdig xD!!!!!!!!
Fint bilde foresten :);)
Ser ut som du har det kjekt....
Eg Km og sunniva var på karneval på Casa i går du skulle vært der.
Meg og km var hottentotter og sunniva var parkering forbudt skilt..hehehe
Eg og Km vant "beste jente" og sunniva vant "den kreative"
Vi fikk krone ,ordensbond og hver sin Stor SJOKOLADE XD
Du må se bildene km har lagt til på facebook !



SAVNER DEG MASSE !!!!!!
Gleder meg til du kommer hjemm!!
MANGE KLEMMER FRA HANNE XD

Anonym sa...

hei Lars Andreas.
Når er dåke tilbake til Norge?
klem, Kristine Malene

Anonym sa...

hallo alle fire:-)
no er det bare 2 små uker igjen.Mina og eg har kommet langt på overaskelsen til Hannah.
EG GLEDER MEG MYE TIL HANNAH KOMMER..........=)..!!!!!!!
det hørtest bra ut og veræ på den stranden.hvordan er det og veræ i en konteinerer?det ekkelt at det kommar insektar inn?savner deg mye mye mye mye...helsing BARE KAREN DENNE GANg..