onsdag 11. mars 2009

Boutique

I YWAM er det et kjent prinsipp. Gi og få. Har du noe du ikke trenger kan du gi det videre til noen som trenger det. Siden det er mange på Campus, har de organisert det. Det er en Boutique her, og der kan du levere det du ikke trenger av klær, leker, sko, ting og tang, sengetøy osv osv. Det er igrunn Fretex, bare at det er gratis. Smart ikke sant? Jeg fant et fint linskjørt der. Kjekt, siden jeg ikke hadde med meg noe skjørt.

En mugge til å ha blomster i er også greit å ha og det er fint med en liten duk under. Det blir koselig med en gang :-)
Blomstene har jeg forresten fått av min mann. dere kjenner de kanskje igjen fra butikken hjemme. De dyrkes her på øya, men det begynner å bli mindre av de, på grunn av utslipp av røyk og aske fra vulkanen, også kalt"vog".

Det ser ut som om det er tåke eller overskyet.

Her er samme område når det er klart....

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hei og hopp!!!! Kvissleis?? Bra her. Naa har dere vel faatt besoek tenker jeg. Saa koselig!!! Kos dere masse og hils. Vi har faatt kobla til stroem i det nye huset i dag og i morgen kommer de og begynner med garderobeskapene, og deretter kjoekkenet. Naa gaar det framover her og vi haaper vi er inne om en droey maaned!! Maatte bare fortelle det. Naar reiser dere til Samoa? Vi snakkes snart. Jeg er paa Skype naa (tror jeg da)... God klem fra Kreta

Min blogg sa...

Hei!
Ville bare hilse på=)
Tenker på dere!

Hege

Magdalena sa...

heia...
så bra du fikk deg nytt skjørt, catharina,- liker det!

klem til deg~~~

Anonym sa...

Hei!
Ja hørte Samoa kan komme til å inneholde flere utfordringer enn ønskelig.. Skal be masse for dere.
Jeg har praksis på helsestasjon om dagen, og det er både veldig kjekt og gangske utfordrende-normal studenttilværelse altså.
Håper dere har det veldig bra alle fire, virkelig kjenner Guds rike omsorg, og blir forsørget til alle tider.
Veldig glad i dere, Linda

Anonym sa...

Heisann venner!!
Håper alt er vel med dere alle fire!
Vi tenker på dere og "reiser" med dere til Samoa på bønne-vinger :-)
I helgen var det en knakende colombiadag, det gikk kjempe bra!
Ellers har vi det godt alle mann. Vi gleder oss til å klemme dokkar i mai :-))))))
Myhrene

Anonym sa...

Hei kjære venner!!
Hører rykter om at dere skal til Samoa om ikke mange timene. Ville bare si at jeg er med dere i bønn, og håper det blir en annerledes men mest velsignet og givende opplvelse. HAN er med dere. Fil. 4.13
Stor klem, Linda

Camilla sa...

Hei paa dere!
Har dere kommet dere fram til Samoa? Jeg har visst surra med datoene og mamma fortalte meg at dere var paa reisefot her om dagen, men jeg fikk aldri somla meg til aa oenske dere god tur. Saa her kommer det litt forsinket: GOD TUR!!! Haaper dere har kommet vel fram og at dere har faatt innstallert dere i denne nye og spennende tilvaerelsen. Naa er det FRYKTELIG LENGE SIDEN dere har oppdatert bloggen og jeg gleder meg til aa lese nytt. Her paa Kreta er alt vel. Huset begynner aa bli ferdig. Kjoekken- og garderobeskap er innstallert. Venter paa benkeplate og hvitevarer samt baderomsmoebler i slutten av neste uke. Tar sikte paa aa flytte innen 1.mai saa naa driver jeg og pakker og herjer her. Spennende tider her ogsaa mao.
Vi snakkes snart!
God klem fra Camilla